(VideO) Netizen Rakam Wanita Bogel Bawa Motor Jadi Viral di Media Sosial

loading...

Video Wanita Bogel Bawa Motor Jadi Viral Di Media Sosial


Video Wanita Bogel Bawa Motor Tular Di Media Sosial|Video Seorang wanita tanpa busanan (bogel) menaiki motor memasuki Airport supadio kalimantan barat sekitar jam satu tengah hari semalam telah menarik perhatian ramai.
Wanita berkenan dikenali dengan nama panggilan Dona 28 tahun,yang juga merupakan seorang wanita penghibur disalah sebuah hotel Plamboyan.
Menurut Rakan Dona,dia masih bertemu dona pada malam harinya di tempat kerja dona dilihat dalam keadaan mabuk ketika itu katanya ketika memberikan keterangan selepas dona di amankan oleh anggota polis.
Dalam video yang beredar,sepanjang jalan dona tidak menghiraukan dengan keadaan dirinya yang menjadi perhatian ramai,dona ditahan oleh anggota polis ketika cuba memasuki area Airport.
Bagaimanapun pihak polis masih lagi mendalami motif sebenar gadis ini menaiki motor dalam keadaan bogel,termasuk keadaan jiwanya.
Menurut beberapa rakannya,dalam beberapa hari terakhir dona dilihat kerap ketakutan,selain itu pihak polis juga cuba mencari ahli keluarga dona untuk segera di jemput.

loading...

0 Response to "(VideO) Netizen Rakam Wanita Bogel Bawa Motor Jadi Viral di Media Sosial"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close