(ViraL) 10 Gambar Ngeri Akibat Berzina Dengan Isteri Orang, Lelaki ditetak Tangan Hampir Putus, Kepala Terkoyak

loading...

"Sapa boleh sabar ? Sy jumpa mereka berdua dlm keadaan mengaibkan..hilang sabar, parang yg ada di tangan, mmg sy tetak dia berkali-kali.."

Lelaki Terima Padah, 10 Gambar Ngeri Akibat Berzina Dengan Isteri Orang




Seorang lalaki koma dan mengalami mecedaraan parah akibat ditetak diduga karena menjalin hubungan gelap dengan seorang wanita yang merupakan isteri orang .
Kejadian yang berlaku pada selasa 17/01/17 bulan lalu,suami wanita itu datang bersama rakannya kerumah mangsa yang dipercayai tempat perselingkuhan berlaku.
Didalam rumah berkenan didapati isteri suspek bersama mangsa dalam keadaan mengaibkan.Dalam masa yang sama,antara suspek dan mangsa terjadi pergaduhan mulut hingga akhirnya terjadi pergaduhan yang menggunakan parang yang mengakibatkan mangsa ditetak berkali kali.
Akibat dari kejadian itu,mangsa mengalami luka tangan hampir putus,kepala koyak dan bagian badan lainnya turut ditetak dan terpaksa di larikan kehospotal aceh tamiang.





loading...

0 Response to "(ViraL) 10 Gambar Ngeri Akibat Berzina Dengan Isteri Orang, Lelaki ditetak Tangan Hampir Putus, Kepala Terkoyak"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close